Gramantyglar...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Åsa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 961
Sv: Gramantyglar...

Har äntligen läst alla inlägg, och jag håller med dom flesta av er!:) Jag har nu tagit av gramanen, och han går mycket bättre.:)
Jag måste bara säga att jag aldrig "drar" ihop hästen med gramanen!!:mad: Jag står inte ut med folk som sitter och sliter i gramanen och tycker att hästen går jättefint!!:mad: Jag måste också tillägga att jag har jobbat med hästen på alla sätt och vis sedan i September, och som sista utväg, tog jag till graman. Men som sagt, nu går han mycket bättre, så den kommer inte att användas på ett tag nu.:)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har skrivit en tråd här tidigare om att jag nyss börjat rida igen efter att på grund av ridrädsla efter en olycka inte ridit på... 2
Svar
39
· Visningar
3 769
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder... 2 3
Svar
47
· Visningar
7 939
Senast: Amaranthe
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 039
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar... 2
Svar
32
· Visningar
13 315
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025