Granjon Roman

Feua

Trådstartare
Hej, jag vet inte var denna frågan ska placeras men jag ställer den är :)

Jag skriver på min än så länge 200 sidor långa bok men trivs inte med någon av fonterna jag har på min dator. Efter att nu länge sökt runt på olika sidor har jag hittat en jag vill ha :D Granjon Roman, men jag kan inte hitta något ställe där man kan ladda ned den från, är inte sånt gratis? Textstilar?
Tacksam för svar :bow:

Sv: Granjon Roman

En del är gratis andra inte, på samma sätt som en del tar betalt för sitt arbete och andra inte! ;)

Okej :) Tack för svar, jag har bara stött på gratis nämnligen :D Då får jag hitta någon annan, satt och sökte nu och är nog inte redo att betala över 200 kronor för en textstil, sidan jag hittade nu tog 250 kr :S :)

Nej det håller jag med om att man inte betalar för, många gånger kan man hitta liknande fonter som faktiskt är gratis så mitt tips är att fortsätta leta.

250 kr för ett fullt typsnitt är ändå rätt billigt, måste jag säga. Men det kanske var någon light-version, utan kursiv och utan specialtecken.

Är det? Haha okej, jag tyckte det var väldigt dyrt för en textstil :D Men får nöja mig med Times New Roman ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 411
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från... 2
Svar
21
· Visningar
5 119
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
24 693
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i... 2
Svar
36
· Visningar
8 851
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31