granngården?

Jag måste nog göra dig besviken...tror inte att de säljer Wintecsadlar... :smirk:

Dom har Zaldisadlar här i V-ås. Oc jag är 80% säker att dom har Wintec också, det hängde ett par syntestsadlar där i alla fall.

Ska du köpa ny sadel? Vi ska köpa en dressyr till pållen, men sadlemakaren fick inte in nån beg. i hans storlek. Så vi ska nog köpa en ny snart, hööks goldmedal dressyr är ju såååå snygg. Men det är ju ingen bra sadel, antagligen.. :smirk:

hittat nån sadel? Har en wintec jag ska sälja annars...fast bor kanske lite långt bort... :(

De har de flesta märken.. bara inte alla affärer som tar ham dem. Jag har sett på granngården i (Uppsala och gävle) zaldi, morris and nolan :banana:, appalosa, Henri de rivel (urk) och en del annat. De saluför ju alla Källquists märken iaf men jag tror att det kan variera mellan affärerna. På vår lokala (som ej brukar ha sadlar hemma) har jag prata med henne som håller i beställningarna och hon tar i pincip hem vad man vill ha (morris and nolan vet jag att de tar hem) :)

okej då kankse de kan ta hem en åt en :) om dom inte har. beror försej vad det kostar oxå.
har dom så att man iallafall får prova och lägga på sadeln på hästen (förstår att man inte får rida i den) och om den inte passar kan man lämna tillbaka?
alla har ju inte så tyvärr, dumt egentligen med tanke på hur svårt det kan vara och att det är rätt dyrt :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: DarkInNight
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 898
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
160

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka