Bukefalos 28 år!

Gratis virusskydd

Sv: Gratis virusskydd

Tack båda!

Sharpless - har AVG automatiska uppdateringar? Och finns det brandvägg också?
 
Sv: Gratis virusskydd

AVG har automatiska uppdateringar, brandvägg ingår inte i gratisversionen. AVG finns också som anti-spyware.

Det går ypperligt att använda den inbyggda brandväggen i Windows.
 
Sv: Gratis virusskydd

Tack, det verkar som om ingen har nåt negativt att säga om AVG.

Mycket möjligt att jag använder windows brandvägg, har aldrig gjort det men kan ju helt klart pröva.
 
Sv: Gratis virusskydd

Avira AntiVir och SpyBot - Search and destroy är också en bra komination. Har du XP så rekommenderas Sygate Personal Firewall.
 
Sv: Gratis virusskydd

KL

Avast är vad jag kör på alla mina datorer, funkar skitbra, gratis och uppdaterar automatiskt, det enda man behöver göra är att registrera en gång per år för att få en ny nyckel, men det är gratis.
 
Sv: Gratis virusskydd

AVG är det jag personligen har bäst erfarenheter av. Har för mig Nod32 har finns i gratisversion också. Helt klart bättre om man sitter på en äldre dator eftersom den använder så lite resurser som möjligt av datorn.
 
Sv: Gratis virusskydd

Nu har jag avinstallerat Norton, aktiverat Windows brandvägg och installerat AVG.

Och då kommer jag inte åt mina spel. Alltså de spel som följde med datorn (har Vista). "Spel svarar inte".

Nån som har en teori om varför?
 
Sv: Gratis virusskydd

Underligt!



Jag installerade AVG Free och aktiverade Windows brandvägg på kollegans nya bärbara HP med Vista för några veckor sedan och det funkar perfekt.

Jag testade iofs bara Mahjong (nästan så jag kan tänka mig att skaffa Vista bara för det) och det funkade.
 
Senast ändrad:
Sv: Gratis virusskydd

Ja, Mahjong är skitfint i Vista, dessutom kommer det ett litet fyrverkeri när man fått ut ett spel:D

Jag kunde spela, visade det sig sen. Det som tar en jäkla tid är att komma fram till spelen öht. När man väl är där går det som vanligt, men innan det har AVG gjort att det går jättesakta:confused:
 
Sv: Gratis virusskydd

Ny fråga:

mitt AVG funkar jättebra. Men: sen ett par dagar får jag hela tiden en popup som jag inte hinner läsa innan den försvinner. TROR mig se att det står nåt om e-mail. Och samtidigt har mailen börjat krångla, två av mina fem adresser kräver plötsligt inloggning varje gång jag tar hem mail.

Nån som känner igen den här popupen och vet vad det är? Första veckorna med AVG hade jag den inte.
 
Sv: Gratis virusskydd

KL

Avast är vad jag kör på alla mina datorer, funkar skitbra, gratis och uppdaterar automatiskt, det enda man behöver göra är att registrera en gång per år för att få en ny nyckel, men det är gratis.

Är avast verkligen gratis? jag har laddat ner en demo version nu, men den gäller bara i 60 dagar, sen verkar det som om det kostar att ha programmet?
 
Sv: Gratis virusskydd

Det finns en avast! home (har jag för mig den heter) som är gratis.

Du har säkert laddat hem "Professional"
 
Sv: Gratis virusskydd

Jag har just nu Norton, fick det med datorn när jag köpte den. Men ska byta till Avast sen när norton går ut.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vilken ska man ha? Den jag har funkar ju inte varken till att ta emot mms eller skicka mms utan att krångla med någon inställning jag...
2
Svar
39
· Visningar
1 522
Senast: Wille
·
Tjatter Jag blev precis lurad av Liseberg/Grand Curiosa Hotell på Instagram :D De ska införa en gratis rumstyp sponsrad av olika företag. Mitt...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 759
Senast: Halcyon
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
580
Senast: swemale
·
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
809
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp