Grattis 2008

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Starport
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 350
  • Visningar Visningar 21 401
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis 2008

Grattis Cambrie till andraplatsen!
och grattis till Aldermarin som jag tror fick med sig en slant från V75 i helgen :banana::banana:

Tack, hon gör bra prestationer mest hela tiden men vinna, det vill hon inte:p... Nåja... Det är ju trevligt att hon springer in bensinen till tävlingarna i alla fall... Nästa gång!

Grattis till alla som det gått bra för!

Tack, ja det va ju bra att han fick lite pengar. Men det syntes på honom att det inte var samma gnista nu som förut. Så funderade på om han var lite sliten,han har ju hållt igång i nästan 1 år nu. Så nu ska han få en välförtjänt vila i iallefall 6 veckor;)

Oki's Mill Lazer 5:a på 15,1 !
För en gångs skull satt jag inne och kollade på TV!

Tusen tack....Det var inte tomt sa jorma :D...vilken liten fin flicka hon är :love:

O GRATTIS Mehl till premien :bump: ( o lsz också som uppfödare då :D )

Hmm, det var ju svenskt rekord för utländska ston i hennes lopp...undrar om hon är snabbaste svenska sto nu i dagsläget ? Nån som vet ?

Nä, Filoxenia Light gick 1.14,8 1640m auto som tvååring.
För utländska ston var det tidigare rekordet 1.17,7 1640m auto.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
330
Senast: MayGrace
·
Gnägg Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?! 7 8 9
Svar
169
· Visningar
18 536
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: VLMF
·
Avel Här är tråden med födelseannonser för årets föl. Skriv gärna ras och stam för det är många intresserade av, och lägg ut en bild. Detta...
Svar
2
· Visningar
485
Senast: Teilani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd