Grattis 2010!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ghost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 63
  • Visningar Visningar 4 814

ghost

Trådstartare
Nytt År - Ny tråd för gratulationer utanför högsta pallplats!!!

Och den första går inte av för hackor!

Grattis Via till Livi Champagnes andraplats på V75!!!!

Sv: Grattis 2010!

Grattis via till andraplatsen och Nebraska till dagens tredjeplats.

Grattis Nebraska!
Mauthoria: Nej, vi föder upp Alfa-hästar.
Livi Champagne är dock född här, vi köpte hennes mamma dräktig. Så mammans förra ägare står som uppfödare till Livi Champagne. Det är "samma" som Global-hästarna, fast barnen i huset som står för Livi (= Lisa och Viktor).

Grattis Nebraska!
Mauthoria: Nej, vi föder upp Alfa-hästar.
Livi Champagne är dock född här, vi köpte hennes mamma dräktig. Så mammans förra ägare står som uppfödare till Livi Champagne. Det är "samma" som Global-hästarna, fast barnen i huset som står för Livi (= Lisa och Viktor).

Okej då förstår jag :)

Och Mehl avslutade? Buke-kvällen på Gävle med en hedrande tredjeplats till Sonett Mobac!!!! Grattis till er.... :bump::bump::bump:

Stall Zaritas fyraåring Zarita Loh kom 4 på Åby en nos ifrån andraplatsen, min uppfödning även om den inte är det till namnet, superkul efter allt slit. Hon är ju 173 hög och det är fantastiskt att Marie lyckas hålla henne så fräsch o fin, även om hon har bra gener!!

kl

Grattis via!
Livi Champagne spurtar strålande och kniper tredjeplatsen i gårdagens lärlingslopp, V75-5, på Mantorp. :bow:

Jaaaa, grattis igen... :idea::bump:

(Jag är lite dålig med både Buke och hänga med i travhändelser nu när jag har fullt upp)

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 596
Senast: WildHorse
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 736
Senast: gullviva
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
17 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka