Grattis Goddess

C

chrisse

Eller grattis till John kanske men det var ju du som träckte hästen som vann Seabiscuit Cup. Härligt.

Jag var där!
Fick se en skåådis. Haha Goddess, du skulle ju gått fråm och ställt dig framför John och alla när de fotade :D
 
måste säga att d var ganska TYDLIGT att du försökte gömma dig, smet in bakom John sådär.. hihi.. :)

Ännu en gång jag inte spelar på Hubers hästar, och ännu en gång som dom går in med högt odds... hmf..
 
mowahahahahaha
haha ja vet :angel: jag blev framdragen :D
d va d lila plasttränset som gjorde underverk :banana:
 
haha inga magic words då?

The_Last: Har dåligt samvete som inte pushade dig in att spela på "brunte"... :o :(
"nej" sa jag... :cry:
 
när ska vi ut och rida fullblodsspringare då? om jag vågar vill säga :bump: :crazy:
 
Vilken dag som helst! Säg bara till när du har lust o hänga på så åker vi ut.. :)
 

Liknande trådar

Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
537
Senast: Murray
·
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 371
Senast: Habina
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
986
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 792
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp