Alfakrulls 23 Nov 2006 #2 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Sicken sötnos!! Grattis till stor tjejen då!!
Rouise 23 Nov 2006 #3 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Grattis! lika gammal som min vovvis då hon fyllde 2 igår! Bella som hälsar och säger grattis!
Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Grattis! lika gammal som min vovvis då hon fyllde 2 igår! Bella som hälsar och säger grattis!
D _Diddl_ 23 Nov 2006 #4 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* *Grattis*Grattis* Vad är det för ras ?? Väldigt söt Bådas
Lilljessicah Trådstartare 23 Nov 2006 #5 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Tack tack! Det är en schipperke.
Lilljessicah Trådstartare 23 Nov 2006 #6 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Ååh,tack tack o grattis på Bella!
Lilljessicah Trådstartare 23 Nov 2006 #7 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Hon hälsar tack så mkt!!
Rouise 23 Nov 2006 #8 Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Bella snarkar här bredvid mej så jag tror hon säger tack, å hälsar :P Kitti är väldigt söööööt!!!
Sv: GRATTIS Kitti 2 år idag!!*Bilder* Bella snarkar här bredvid mej så jag tror hon säger tack, å hälsar :P Kitti är väldigt söööööt!!!