Gravid igen ???!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
:crazy: om jag hade sista mensen för 2 månader sen (,precis när "bebban" var 6 månader.)Det var första mensen efter förlossningen.Kan jag va gravid i gen.??
 
Sv: Gravid igen ???!!!

Kan kan du... ;) Men det kan även vara så att mensen inte riktigt har kommit igång, men köp ett test så du är på den säkra sidan! ;) Lycka till hur det än går och ni vill!
 
Sv: Gravid igen ???!!!

förutom att jag inte har fått mens igen så har jag blivit så "där" hungrig igen.
 
Sv: Gravid igen ???!!!

Signe var 6-7 månader när jag blev gravid igen... :o Så visst kan det vara så! Du kan ju till och med bli gravid INNAN mensen visat sig igen, eftersom ägglossningen kommer före mensen... :p

En mamma på "min" öppna förskola har två grabbar som är födda samma år och som INTE är tvillingar... DÄR kan man snacka om snabbt gravid igen...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 360
Senast: Manji
·
Gravid - 1år Läser om att man rekommenderar gravida kvinnor att vaccinera sig mot covid 19 efter vecka 20. Har ni som är gravida eller nyligen varit...
Svar
8
· Visningar
782
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 187
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 618
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp