Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gravid!!

Ok...för ja har hört att den första mjölen är viktigt för deras immunförsvar...
 
Sv: Gravid!!

Inget alls....har inte gjort det på 2-3 år!! så visst visste vi att det kunde bli så här, men det är så välkommet så efter lte funderingar!
 
Sv: Gravid!!

Ja, jag hittade den...jättebra sida!!
men ja fick det till v.7 :confused:
 
Sv: Gravid!!

lycka till med graviditeten!
Vad är det för medicin du får äta som gravid men inte äta när du ammar?

/fili som slutat med mediciner... gick in i vecka 13 idag.
 
Sv: Gravid!!

Tack.... :)

Åh, va kul..v.13...då börjar de synas lite va?

Lycka till du med!!!!

Ska till Mvc halv 2 ida....e så förväntasfull!!!

//Emma.
 
Sv: Gravid!!

syns inte alls ser bara fetto ut ;) har ätit lite mkt för att förhindra illamående *skratt*
skulle tro att det börjar växa lite mer regält om några veckor.... endel syns det ju inte på förrän efter vecka 20....
 
Sv: Gravid!!

Jag reagerade på samma sätt som du, lite panik... gud vill jag verkligen ha ett barn... vill jag bli mamma... tänk om jag inte klarar det... tänk om inte tiden räcker till.....

Nu är det knappt 3 mån kvar till födseln och dom flesta tankarna har gett sig.. men det kommer hela tiden upp nya funderingar... Jag tror det hör till att bli lite "galen" när man är gravid... :eek:

Lycka till! :banana:
 
Sv: Gravid!!

Först och främst grattis till er!

Själv är jag nybliven mamma till en veckogammal bebis. Har precis fått komma hem och allt ställs nu på sin spets vad gäller vardagen och dess rutiner.

Har inte själv kunnat föreställa mig som mamma. Men eftersom jag fyllt 30 kände jag som du, nu eller aldrig! Måste säga att jag ångrar inte en sekund att jag valde min bebis.

Jag har häst. Den här veckan som gått har jag haft backup i stallet där dom hjälpt mig med hästen. I morgon skall jag till hästen och faktiskt försöka jobba henne (från marken) igen. Hoppas det går bra. Min sambo är guld värd och hjälper mig med lillflickan under tiden. Jag ammar så det gäller att hitta rutinerna och passa på med hästen när hon sover. Om hon sover vill säga :angel:

Lycka till! Det är en spännande tid ni har framför er!
 
Sv: Gravid!!

Tack.... :bow:

Va spännade för dig, ja hoppas att allt kommer gå bra me bebben o hästen...'Har bestämt mig för att inte sälja än, sen får vi se hur det blir när bebben kommer...låååååånnnngt tid kvar...Om ja inte blir för stor kanske ja inte kan rida dec-jan...o de e perfekta månader, inga tävlingar o grått o kallt!!!

Lyckat till du me...
Ha det bäst//Emma.
 
Sv: Gravid!!

Linabebis skrev:
Hur vet man att man vil ha barn :confused:

Tja det vet man liksom bara. Jag känner en grabb som jag inte ens är ihop med, men som jag inte skulle tveka en sekund att göra till pappa för jag vet att han alltid skulle finnas där för barnet. (och jag har inte ens haft nån tanke på egna ungar förrän jag lärde känna honom... :o ) Andra killar skulle jag vara väldigt tveksam till att föröka mig ihop med...

Hästen löser sig på något vis. För min del dräller det av ambitiösa, trevliga tonåringar i stallet som gärna lånar min välmeriterade tävlingshäst något år när/om jag blir med barn. ;)
 
Sv: Gravid!!

Jo, nu så här en vecka efter det POSITIVA beskedet känner jag verkligen att jag VILL ha barn...det känns i hela kroppen, även för min sambo!!!! Så allt känns så rätt...

Blev väldigt rädd, orolig, nervös när jag såg två streck på testen...klarar man detta? Har man ekonomisk möjlighet att ha barn? osv...Men allt löser sig...vi har en bra ekonomi, fast bostad, sambon har fast jobb...ej jag,tyvärr men dock vik...

Hästen kommer jag har kvar o rida så länge det går, som du säger det fanns alltid folk som tar hand om henne o ivärsta fall så får ja ställa av henne på halvtid, även om det inte är den bästa lösningen då jag vill tävla o så....
Men ja tror man tänker annorlunda när man väl får barnet..då går det i första hand!!!

Lycka till me din karl o hoppas de blir nåra barn gjorda.... ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 673
Senast: Flixon
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 450
Senast: Milosari
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 258
Senast: Destiny_D
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 629
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp