• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare linda_04
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 770
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

linda_04

Jag slutade med mini-piller för 2 veckor sedan, hade mens för 1 vecka sen. Nu mår jag lite illa, varit trött, lite "större" bröst. i natt hade jag svårt att sova pga att det gjorde ont i ena vaden, den killade och gjorde ont..
tror ni jag är gravid? när ska jag kolla? har ganska oregelbunden mens..

Sv: Gravid?

Om du hade mens för en vecka sedan är du nog inte gravid... man har ju i regel ägglossning två veckor efter mensen.

tror inte att du är gravid.. Kan mycket väl bara vara biverkningar från minipillerna, det tar ju ett tag för kroppen att vänja sig.

Men helt säker kan du ju inte vara förren du testat dig.

Biverkningar, det är 7 månader sen jag slutade och inte är jag gravid!

Det kan ta upp till 12 månader innan allt fungerar som det ska.

Stickningar och kramp i vaden har jag oxå fått flertal ggr och det beror på små små små blodproppar :eek: kul å vara 21 och ha åderbrock :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 231
Senast: Amha
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 435
Senast: tomte
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka