Gravidlukt på kiss!

Morran

Trådstartare
En liten, ehrm.., annorlunda fråga:

-Kan man känna på sin egen kisslukt om man är gravid? :crazy:

Det finns en möjlighet att jag ev. skulle kunna vara gravid (väldigt tidigt i så fall, 3v till 1mån), och lukten på min morgonurin har ändrats ganska drastiskt! Luktar ung som om jag skulle ha ätit sparris, fast jag inte äter eller dricker annorlunda mot innan.

Vet att det låter skruvat, men jag måsta f-n få veta om jag är knäpp eller om det är nåt annat :D

Sv: Gravidlukt på kiss!

Om du är gravid så är det kanske ännu troligare att det är ditt luktsinne som förändrats och inte själva urinlukten ;)

(andra gången jag blev med barn så var det det första tecknet - jag kände konstiga lukter överallt...)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 831
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 805
  • Artikel Artikel
Dagbok Var så nära i tiden som för ett halvår sen typ bombsäker på att jag inte ville ha fler barn, av främst praktiska skäl. Har funderat... 2
Svar
20
· Visningar
3 634
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur