Status
Stängd för vidare inlägg.

jemaha

Trådstartare
Skulle haft mens förra måndagen, när kan man göra ett gravtest tidigast för att det inte ska visa fel?? Sen undrar jag om ont långt ner på vänster sida på magen kan betyda nåt... :)
 
Sv: Gravtest

Du kan göra testet nu, det visar nog rätt.
Att du har ont är inte bra, vet inte riktigt om det är ett tecken på grav., kanske är det så att mensen är på väg?
 
Sv: Gravtest

Känns inte som mensvärk, vet inte riktigt hur jag ska förklara.. Känns ömt typ. Jag hade mensvärk förra veckan, men fick aldrig nån mens.
 
Sv: Gravtest

Det kan göra ont båda här och var när man är gravid. För det första är det normalt med "mensvärk" men ingen mens kommer. Det är också normalt att ha lite andra "sendrag" också. Allt beror på att livmodern växer (man får växtvärk) sen kan man få ont i hela "upphängningsanordningen" som livmodern hänger i.

Men det ska inte handla om någon skärande smärta, då kan det vara något som inte stämmer.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 239
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Är det bara jag som ställer mig undrande till nyttan av all denna ledighet från skolan? Jätteskönt för barnen att få avbrott ibland, men...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
7 639
Senast: Soapbubble
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
627
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Förra året gick jag till vårdcentralen för att jag tyckte att jag hade lite förstorade lymfkörtlar runt halsen. Men speciellt en...
Svar
3
· Visningar
417

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp