griffelbensfraktur

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare caspar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 703
C

caspar

har nu fått vår häst opererad ännu en gång för griffelbensbrott fram, veterinären missade en fraktur för 8 veckor sedan när han blev opererad första gången fast på båda frambenen. så han står fortfarande i sjukhage. ni som haft hästar som blivit opererade för griffelbensbrott, har dom varit halta på det opererade benet en tid efter? Och ni kan tro att jag är ledsen på veterinären, för en sådan miss får man inte göra. Onödigt lidande för hästen.

Sv: griffelbensfraktur

ingen som har haft häst som varit halt efter griffelbensoperation?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 210
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 234
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Min ena häst har fått en sårskada och fått Metacam utskrivet av veterinär. Hon har gått på det någon gång tidigare, och det är alltid... 2
Svar
21
· Visningar
2 718
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 303
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur