Grimma i hagen???

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare wild
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 200
  • Visningar Visningar 10 450
Sv: Grimma i hagen???

Nu dammar jag av den här tråden, men jag har ALLTID grimma i hagen.
Orsaken är att det jag alltid har varit orolig för har hänt, att hästarna kommer lösa o det var pga av smällare o fyrverkerier.

Båda två hittade vi på stora vägen ca 3 kilometer från där vi bor o hästarna var så rädda att vi hittade dom ca 2kilometer från varann.

Där har ni ett stort skäl varför jag har grimma i hagen försök o sätta på två livrädda hästar som är nära på att explodera när som helst en grimma.
Träffade flera häst människor som inte har grimma i hagen men som skulle ha det nu, efter den här insidenten.

Liknande trådar

Hästhantering Hej på er buke! Vi är inne på att köpa en liten häst (typ minatyrhäst eller shettis) för körning och agility, men då vi inte haft en så...
Svar
16
· Visningar
1 254
Hästmänniskan Hej, jag funderar på att köpa häst. Men först måste jag såklart ha en stallplats. Men har lite svårt att välja så skulle vilja höra era...
Svar
14
· Visningar
1 222
Senast: Sirap
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 183
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 943
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka