Grimma utan knäppe vid ganaschen

Pancakes

Trådstartare
Letar jag dåligt eller är det helt ute? Ponnyn har sin grimma på sig i hagen och jag skulle vilja alternera med en grimma som INTE har spänne vid ganaschen.
 
Jag har ett par stycken, men det är ju inte nåt man hittar överallt precis :p

Någon är från USA som jag även sett på sidor där det säljs westernutrustning, det står Big D på spännet.
 
Jag har ett par stycken, men det är ju inte nåt man hittar överallt precis :p

Någon är från USA som jag även sett på sidor där det säljs westernutrustning, det står Big D på spännet.

Åååh, jag har haft en sådan som tyvärr blev för liten på nuvarande häst.
FANTASTISKT mjuk terylene, superkvalitet!!!
 
Typ alla westernbutiker säljer såna vill bara ha det på mina hästar. Så mycket smidigare om man har kanonkulor till hästar. Knäpp loss och hästen är lös. Inget dra över öronen
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag tänkte att jag skulle försöka använda mina smycken mer. Både armband , halsband och alternera örhängen oftare.:D Nu ligger det bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: Avalbane
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Miingla
·
Utrustning Finns det små grimmor som man knäpper med pistolhake på sidan, såsom de flesta vanliga grimmor? Vart jag än tittar så hittar jag bara...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: KesoNeso
·
Utrustning Jag undrar om någon vet hur lång kåpan är på Equipe Emporio och Olympia? Är de lika långa tro? Min egen Emporio i 17,5 är 41 cm i kåpan...
Svar
8
· Visningar
761
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp