Gröna täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 874
W

wingil

Letar som en tok efter snygga gröna täcken, både inne och ute men hittar inga bra till vettiga priser :( börjes gillar jag inte och hööks har ju typ.. sagegrön eller vad det kalals vilket e fult! vill ha riktig grön :D

några tips?

Sv: Gröna täcken

Horze har en del i vanlig grön.
nygga och vettigt pris, dock ej testade av mig, lite sugen på att köpa ett i bomull ev. fleece...

Jag tänkte också på Horze. Har många olika varianter av täcken i grönt. Har själv beställt gröna saker därifrån och dom var riktigt snygga :)

jo men skitfula med grå detaljer :( såg på dem när jag var i butiken.. annars verkar de helt ok..

Mmmm..alla detaljer är gråa va?

jag letar efter marinblått täcke med gul kant....har nån testat exklusiv grejer?
De har ju en del i grönt också faktiskt! :idea:

Exklusiv

Horseware har ju gröna täcken.
vet dock inte om det bara är de gamla modellerna som är riktigt gröna? som inte är rutiga.. iaf nya utetäckena e ju rutiga!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
13
· Visningar
368
Senast: MiniLi
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
972
Senast: Sonic76
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka