Grönt Kort??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Lillajag88
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 858
L

Lillajag88

Hur ska man göra om man vill tävla nu i vår men man har inte grönt kort, och klubben vill inte ha sån kurs??När jag skulle göra mitt fick vi tjata jättelänge på klubben, och nu ska min lillsyster göra det, och föst sa dom i vår(förra året) sen i höstas, och nu har dom ändrat det till i vår.. Hur ska man göra?

Kan man göra det på annat sätt?

Sv: Grönt Kort??

Men måste man inte vara medlem i klubben som har kusrsen?

Sv: Grönt Kort??

Det är nog upp till klubben som anordnar om dom vill att man ska vara medlem för att få delta eller inte men på de flesta ställen tror jag inte att man behöver det. Kolla i telefonkatalogen och ring runt och kolla !

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 397
Senast: Bison
·
Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 367
Senast: Araminta
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 348
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna