Grönt Kort

F

froggy

Vart kan man kolla vart grönt kort kurser håller hus. Jag letar efter kurser i Dalarna. Jag har kollat på hemsidor på ridskolor, men det står inte på någon.

Sv: Grönt Kort

Eller så ringer du till intilliggande ridskolor och frågar om de vet av någon grönt kort kurs i närheten.

Ja, det är nog det bästa. Jag tror nog att så gott som alla ridklubbar har sådana här kurser med jämna mellanrum. Nu är ju visserligen tävlingssäsongen redan igång för fullt så kursen kanske inte går förrän framåt hösten/vintern/våren? Men det är säkert olika...

ta kontakt med ridklubbarna i området. du måste ju ändå vara medlem i en klubb för att få det gröna kortet.

Liknande trådar

Gnägg Hej, Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Svar
1
· Visningar
139
Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan För drygt en månad sedan var jag med om en svår ridolycka och nu känner jag att jag håller på att trilla ner i ett mörkt hål pga mycket...
Svar
13
· Visningar
715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka