Grönt Kort?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Effect
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 846
E

Effect

Jag undrar om man tar grönt kort kan man t.ex ta kort på en klubb, men ha en häst på en annan klubb och man åker och tävlar från den klubben men fortfarande tävla för den klubben man har tagit grönt kort hos? :confused:

Sv: Grönt Kort?

Du undrar alltså om du får tävla för en klubb (lösa licens) och ha hästen uppstallad på en annan klubb?

Ja det är klart. Du väljer själv var du vill lösa din licens och det måste inte vara i samma klubb där du tog ditt gröna kort.

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 624
Senast: Badger
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
291
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 623
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka