Groompoolen??

Sv: Groompoolen??

I maraton måste man kunna vägarna för att stå på rätt sida för att hålla vagnen (fyrhjulig vagn) på rätt köl i svängarna.

Om man har tvåhjulig vagn så får groomen hjälpa till så gått det går genom att luta sig inåt i svängarna.

Då kanske du kan vara groom på häst på Blekinges tävling istället?

Jaaa, det hade varit spännande men jag har bestämt mig att tälva dressyr istället samma datum (20 sep) i Torestorp.

Jag hade gärna kört själv om jag hade varit lite mer förbered :p
Kanske nästa år!

Jag snor dig gärna som groom annars, jag bor i Västerås! ;) Fast nu har jag väl inga tävlingsplaner förrens eventuellt nästa år.
Sysslar du själv med körning?

Jag är intresserad av att hjälpa till om jag kan, och det inte kostar för mycket. Väger väl en 57 kg.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: Mli
·
Träning Jo jag har en IC som jag är lite intresserad av att köra in. Men tyvärr har jag inte så bra körvägar där vi bor (egen gård), utan för...
Svar
9
· Visningar
735
Senast: yamyam
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Cattis_E
·
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 293
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka