Saybia
Trådstartare
Har suttit och fixat med lite filmer i Windows Movie Maker för att ha på min hemsida och nu när jag skulle ladda upp dem på Photobucket så är det en av filmerna (självklart den som jag är mest angelägen om att lägga ut på hemsidan) som "fastnar" i nåt copyrightfilter som Photobucket har så det blir bara error meddelande efter halva uppladdningen. Fattar inte varför just den filmen fastnar för både filmen och musiken jag lagt in har jag knåpat ihop själv?? i allafall så är det väldigt irriterande och jag var nästan nära att kasta ut datorn genom fönstret där ett tag 

I allafall, nån som vet om det går att kringå det där filtret som de lagt in på nåt sätt (det är ju inget copyrightskyddat material jag försöker ladda upp)?
eller är det nån som har förslag på andra sidor som man kan länka till på samma sätt som Photobucket?
Är alltså ute efter en sida så man kan få tag i html-koden och lägga in filmen direkt på hemsidan, sen bara klicka och så spelas den upp där.
Google Video och Zippyvideo (tror jag att de hette) fungerade ej då de inte gick att spela upp filmerna direkt på hemsidan utan man blev vidareskickad till deras hemsidor när man klickade på filmen.
I allafall, nån som vet om det går att kringå det där filtret som de lagt in på nåt sätt (det är ju inget copyrightskyddat material jag försöker ladda upp)?
eller är det nån som har förslag på andra sidor som man kan länka till på samma sätt som Photobucket?
Är alltså ute efter en sida så man kan få tag i html-koden och lägga in filmen direkt på hemsidan, sen bara klicka och så spelas den upp där.
Google Video och Zippyvideo (tror jag att de hette) fungerade ej då de inte gick att spela upp filmerna direkt på hemsidan utan man blev vidareskickad till deras hemsidor när man klickade på filmen.