Bukefalos 28 år!

grumligt urin

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

Blixtra

Jag tycker att urinet ser grumligare ut nu en när jag inte är gravid. Är det okej, blir det så eller ska jag misstänka ngt.? Har inte ont, det svider inte när jag kissar allt det är som vanligt.
 
Sv: grumligt urin

Det behöver inte vara något fel men prata med BM om du kan lämna in och be dem kolla så att du inte har en urinvägsinfektion, jag kände inte heller av något men hade en ialla fall som jag fick medicin mot. Det är väldigt vanligt att man drabbas när man är gravid.
 
Sv: grumligt urin

Jag är också gravid och mitt urin är grumligt och väldigt mörkt....Så det kanske är normalt.... :confused:

HAr inte heller ont eller så...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite förklaring längre ner, så läs inte om du inte vill läsa om blod/urin. Misstänker att jag dragit på mig en urinvägsinfektion...
Svar
11
· Visningar
605
Senast: movi
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
408
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: ryujaneiro
·
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
978

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp