JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gruppterapi för 3-åringarna
Moderator
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
På torsdagens eftermiddag var det dags för bedömning av de 3-åriga hingstarnas gångarter under ryttare. Här finns filmer, bilder och...
Hästnyheter
Bruksprovets torsdag fortsatte med bedömning av gångarter med egen ryttare för 5-åriga hingstar. De tio hingstarna visade sig vara väl...
Hästnyheter
Bruksprovets yngsta deltagare har visat upp sig för AVN. Här hittar du bild och AVN:s korta omdömen om alla hittills visade hingstar...
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Klart att Göran Lambertz klagar på samtyckeslagen, gubb:devil: har ju själv utnyttjat unga kvinnor. :yuck:
Mia_R
3 minuter sedan
Svar: 1 479
Visningar: 74 908
Allmänt
Yngre kille
Relationer Men på riktigt, det går ju inte! Du är ju bara 35 år gammal!
Vet inte om det är läge att be om ursäkt för att jag totalt missat din...
Teilani
7 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Haft en riktig skitdag då jag mest legat och gråtit över mina djur och inte fått något vettigt gjort. Bokat om två mäklare, ska boka om...
Mia_R
8 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 49 953
Allmänt
Guldfasanerna
Övr. Djur Vi har pratat om det här tidigare.
Man knäcker ett ägg när man bakar, gör pannkakor eller en omelett t ex. Du knäcker alltså skalet...
Mia_R
13 minuter sedan
Svar: 1 545
Visningar: 132 009
Djur
Bästa kloslipen?
Övr. Hund Har liten hund.
Just nu har jsg en liten batteridrven grön Moser. Medföljer flera runda pinnar med sandpapper. Är mkt nöjd.
Tror den...
tanten
Idag kl 21:26
Svar: 1
Visningar: 47
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag skulle fått hem en fin scalare till imorgon som blir mobbad hos en vän. Men. Jag har precis bestämt mig för att vännen med 720L ska...
Red_Chili
Idag kl 20:48
Svar: 1 390
Visningar: 41 386
Djur