Gubbsjuka...

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Maira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 70
  • Visningar Visningar 7 748
Sv: Gubbsjuka...

Oj, jag tittar inte ens åt deras håll :) De är ju så hemskt unga! :D Jag tror inte jag skulle vara intresserad av någon under 35 :o

Jag har bara "gillat" äldre i 3 fall (en "på riktigt" ;) skiljer han sej och säger "hej här är jag" så tar jag honom direkt) men annars har jag nog inte kollat åt äldre sen jag själv va i typ max 25 årsåldern. Och där nånstanns har jag "fastnat"... :p

När jag var 18 hade jag ett förhållande med en 17 åring. Han var oskuld när vi blev i hop och jag gjorde slut dagen efter han inte var oskuld längre, via telefon :o Jag tyckte han var väldigt ung och tyckte inte vi hade något gemensamt, vi var inte tillsammans så länge heller. En av mina mindre smarta drag i livet, stackars kille som faktiskt var rätt knäckt, jag skämdes och han var olyckligt kär i mig rätt länge efter det :o Men jag tyckte han var alldeles för ung för mig och nästa var 23 år istället :p Men han var väldigt omogen så jag tyckte inte förhållandet var specieltl roligt. Han var himla söt dock! Förutom 17 åringen har männen varit äldre än mig. Men jag har nog aldrig haft någon speciellt mogen man som matschat mig i mognadsgrad. Jag föredrar att inte vara "mamma" åt pojkvännen och så har det varit i alla fall, tyvärr.

Min boyfriend är 17 år yngre än mig ..fast han är ju byxmyndig såklart ;)

Ah vad skönt att läsa. Hade en 12 ½ år yngre på kroken häromveckan. Det var definitivt han som var efter mig och vi kysstes lite :d Han ville hem till mig, men därav blev intet. Han är definitivt HOT och jag hoppas på flera träffar...som kanske slutar hemma hos mig:love:

Ah vad skönt att läsa. Hade en 12 ½ år yngre på kroken häromveckan. Det var definitivt han som var efter mig och vi kysstes lite :d Han ville hem till mig, men därav blev intet. Han är definitivt HOT och jag hoppas på flera träffar...som kanske slutar hemma hos mig:love:

Kör hårt :D

I början var det nog meningen att vi bara skulle ha lite roligt :p , men sen blev det nåt annat ...bara o hänga på tåget , dra i snöret o tuta o kör :d

Kör hårt :D

I början var det nog meningen att vi bara skulle ha lite roligt :p , men sen blev det nåt annat ...bara o hänga på tåget , dra i snöret o tuta o kör :d

Tack! Jag måste hitta honom någonstans igen bara - förhoppningsvis snäppet nyktrare än senast.

Han ville hem med mig en gång ifjol också men då kysstes vi inte. Har, så länge jag vetat vem han är, tyckt att han varit HOT. Tydligen tycker han nåt liknande om mig :p

Tack! Jag måste hitta honom någonstans igen bara - förhoppningsvis snäppet nyktrare än senast.

Han ville hem med mig en gång ifjol också men då kysstes vi inte. Har, så länge jag vetat vem han är, tyckt att han varit HOT. Tydligen tycker han nåt liknande om mig :p

Men var hittade du honom nu? Leta på samma ställe :D

såklart hittar du honom :d

såklart hittar du honom :d

Bor i ett litet samhälle, så nog ska jag hitta honom...och så får vi hoppas att han är sugen fortfarande :d
Jag var så chockad själv då, så jag hade lite svårt att ta det, men nu har tankarna mognat och YESS - I'm on :p

Bor i ett litet samhälle, så nog ska jag hitta honom...och så får vi hoppas att han är sugen fortfarande :d
Jag var så chockad själv då, så jag hade lite svårt att ta det, men nu har tankarna mognat och YESS - I'm on :p

haha, ja så är det, Go Girl :D

Om han nu spanat in dej i över en tid så har du nog inga problem med att få honom på "kroken" (då jag anser att han redan "nappat" ;) )

jamen har han stött på dig två ggr o du är dessutom mycket äldre än honom så såklart är han intresserad :)

Ja det är väl så :) Lite svårt att inse det själv bara :o

...och jag har inte ens stött på honom - just pga åldern

Nä, nånstans går ju gränsen :p ...fast jag vet inte hur gammal du är , jag är 52 ...inte skulle jag gå å stöta på 35 åringar, herregud, man kan ju skrämma livet ur dom ...hahhahahha

Nä, nånstans går ju gränsen :p ...fast jag vet inte hur gammal du är , jag är 52 ...inte skulle jag gå å stöta på 35 åringar, herregud, man kan ju skrämma livet ur dom ...hahhahahha

Han måste ha varit envis för att få dig på fall :D

Jag har aldrig förstått sånt där om personen ifråga inte säger det rakt ut. "VA? Kan någon gilla MIG??!! :eek:"

Men i ditt fall är det ju ganska tydligt tycker jag:)

*kl*

Jag är 40 och de enda som stöter på mig är mellan 18-28 och 55+, gissa vilket håll jag föredrar. :d

Liknande trådar

Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 976
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna