Gubbsjuka...

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Maira
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 70
  • Visningar Visningar 7 748
Sv: Gubbsjuka...

Nä, nånstans går ju gränsen :p ...fast jag vet inte hur gammal du är , jag är 52 ...inte skulle jag gå å stöta på 35 åringar, herregud, man kan ju skrämma livet ur dom ...hahhahahha

Jag är 45 och han 32 (fyller 33 i augusti)

Jag är 45 och han 32 (fyller 33 i augusti)

haha, en sån hade jag också när jag var 46 ;) ....men honom fick jag säga nej till massor av ggr innan han gav sig ...snyggaste kroppen ever :d
...då var jag som du ...nääää, alldeles för ung .

men visst får man lite egoboostar :p

haha, en sån hade jag också när jag var 46 ;) ....men honom fick jag säga nej till massor av ggr innan han gav sig ...snyggaste kroppen ever :d
...då var jag som du ...nääää, alldeles för ung .

men visst får man lite egoboostar :p

Jamen nog är det ju lite kul då man kommit över chocken...och insett att pojken är ju faktiskt riktigt vuxen redan.

Nästa gång säger jag inte nej...om det blir nån nästa gång. Hoppas, som sagt, på det iaf

Jamen nog är det ju lite kul då man kommit över chocken...och insett att pojken är ju faktiskt riktigt vuxen redan.

Nästa gång säger jag inte nej...om det blir nån nästa gång. Hoppas, som sagt, på det iaf

ja det går över...och dom är ju faktiskt vuxna män som kan ta ansvar över sina egna liv...
Tänker inte på det så mycket längre mer än vid såna här tillfällen

och jag är då väldigt övertygad om att han är jättekär i mig ...konstigt tyckte jag först men nu är det ju så då ;)

ja det går över...och dom är ju faktiskt vuxna män som kan ta ansvar över sina egna liv...
Tänker inte på det så mycket längre mer än vid såna här tillfällen

och jag är då väldigt övertygad om att han är jättekär i mig ...konstigt tyckte jag först men nu är det ju så då ;)

Konstigt, tyckte jag också att det var att han var sådär totalt efter mig, men nu är det bara naaajs. Hoppas det inte bara var en fyllegrej.

Konstigt, tyckte jag också att det var att han var sådär totalt efter mig, men nu är det bara naaajs. Hoppas det inte bara var en fyllegrej.

tror jag inte , det har ju hänt 2 ggr och då måste han ju vara intresserad iallafall :)

...i allafall så dunpade jag min bara efter ett par dgr just pga av åldern, men så ångrade jag mig o han kom tebaks :love: som tur var

det är ju bara att gå till sig själv, om du stött 2 ggr på samma kille så betyder det ju att du är intresserad

Nä, nu har vi tjuvat denna tråden nog mycket , vi får fortsätta på fejjan/chatten ...om du vill tott kan du PM:a mig så kan jag eller du adda

Liknande trådar

Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 976
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna