Guiness 888

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Susan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 6 239
Sv: Guiness 888

Eftersom han inte löst betäckningslicens i år är han inte i avel i år. Det står tyvär ringet i hingstkatalogen från förra året vad han kostade då :(

Guinness tycker jag är ett mycket intressant val! Har hört från de som varit i kontakt med honom och hans avkommor att både han och avkommorna är väldigt vettiga i skallen!

*gammal tråd, svaret var inaktuellt*

Senast ändrad:

hehe..hade precis tänkt att skriva några rader om våran fina Guinness-avkomma! Men du hann före =)

Oj då. Stal jag "din" häst från dig? du vet mer om honom än vad jag gör, så skriv du om honom du med. Har ju aldrig ridit bjässen ens en gång :o
Kan låtsas att jag bara skrivit om ella, henne red jag ju i alla fall :angel:

haha, jo kanske det! Får ta fler bilder, när du rider och så. Vi kanske kan ta en tur till paddocken, när hans hovar och ben känns bättre?!
Vore kul att fota hans underbara steg :love:

**KL**
Någon som har insiderinformation eller hört rykten om Guinness kommer att vara tillgänglig för avel nästa år?
U

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
2
· Visningar
597
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Tuppis
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
559
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka