Gul aktig mjölmassa..

Josssefine

Trådstartare
En kompis till mig hittade på sitt dräktga sto, en gul aktig mjöl massa "där bak" På sin häst. Hon hittade det när hon skulle titta till färgen på "insidan av ...". Vad kan detta vara och kan det vara farligt..
Dräktig i ca 60 dygnet..

Sv: Gul aktig mjölmassa..

Det undrar jag också! Alldeles gult, lite rinnigt som flytningar, mörkrosa på väggarna.
Mitt sto är i fjärde månaden..

haha okej, japp precis så ser det ut..hon hade testat och ta på det lite med för hon viste jun int vad det va..och då ahde det lixom mjölat sig på något konsigt vis..
Är ditt sto konstaterat dräktigt?

ingen mer som varit med om det? Hade varit intressant och veta..
Men det går i omgångar när det är där..

Ja, på 44:e dygnet var hon dräktig!

Hoppas det inte är något tokigt, att det är urinrester som Mitrolle sa... Ska nog fråga vet när det är dags för vacc.

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
1 093
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 077
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne... 2
Svar
36
· Visningar
7 589
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 716
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Bildtråd