Gul reflexgrimma.

cambodia

TrÄdstartare
Hur svĂ„rt ska det vara?! Jag vill ha en gul reflexgrimma men jag hittar ingen đŸ˜«
Mitt krav Ă€r dock att den ska gĂ„ att reglera Ă€ven runt nosen och ha en ring som den pĂ„ bilden nedan, och det verkar vara det som stĂ€ller till det
 (grimman pĂ„ bilden Ă€r för liten).

Eller har ni nÄgot tips var jag kan hitta en??
NÀrmaste jag kommit Àr en svart med gula reflexer pÄ, men kÀnns inte helt rÀtt.
Ska vara storlek shetland eller ponny.
E58E43C0-2EBF-4FF1-BFB2-258F116F4F13.jpeg
 
Köper mina gula reflexgrimmor pĂ„ Biltema sedan mĂ„nga Ă„r, men tyvĂ€rr Ă€r de inte stĂ€llbara kring nosen

 
Globus har en, men den Ă€r ju gul/svart (svart pĂ„ ”undersidan”, men sidostycken och nack-/nosstycke har gul reflex. Det kanske var den du hade tittat pĂ„?
 
Nu har jag hĂ€mtat ut den! Ser fin ut, liite ljusare Ă€n jag önskat kanske men pĂ„ det hela taget Ă€r jag nöjd! Ska prova den i veckan och hoppas den passar bĂ„da ponnysarna som jag har tĂ€nkt ska dela pĂ„ den 😁
83546C55-DFAE-42BC-B41E-AAA267748259.jpeg
 

Liknande trÄdar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” trĂ„d
 Jag söker efter en liten, glad hund som Ă€lskar lĂ„nga promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 825
Senast: hundtant
·
HÀstmÀnniskan Jag förstÄr inte hur jag kan ha hÀngt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat nÄgot som hÄller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 493
Senast: Buongusto
·
Hundavel & Ras Jag startade en trÄd hÀr igÄr dÀr jag ville höra folks Äsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ÀndÄ fÀst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 495
Senast: Roheryn
·
GnÀgg Jag börjar fundera lite lÀtt pÄ vad min nÀsta hÀst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit pÄ ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
945
Senast: linlar1
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • bandage pĂ„ katt
  • Kattsnack 10

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp