Bukefalos 28 år!

Guldhäst lämnar Svanstedt

(Travronden)
Narval d'Ecajeul flyttas från Åke Svanstedt till Olle Goops stall.
- Vi har inte tagit ställning i frågan om Åke är skyldig eller inte till det han anklagats för, utan vi tänker mer på var fokus ligger just nu för Åke och all personal, säger Tommy Rasimus, som företrädar hästens ägare Stall Valen AB.

http://www.travronden.se/edrum.jsp?article=27333
 
Sv: Guldhäst lämnar Svanstedt

Hej vill bara lägga till min åsikt att jag tror verkligen inte åke.s. gör sig skyldig till någon utav dessa anklagelser!Jag tror det ligger något mer i bakrunden än dessa allvarliga anklagelser nr 1 varför ej anmäla när man `´såg`´vad som försigick svar på frågan anställde kvinnan var rädd att förlora sitt jobb.En sådan hemsk syn mot ett stackars utlämmnat djur då skiter man väl i anställningen och reder upp saker på en gång nej myntet har 2 sidor.Jag tror inte på någon försen sanningen kommer ifatt för det gör den förr el-senare.lycka till alla glada och hoppas ni alla får en god fortsättning på det nya året!
 
Sv: Guldhäst lämnar Svanstedt

Tro kan man ju göra.
Jag kan bara säga att det kan ligga mycket mer bakom varför man inte gör en anmälan direkt.
Jag tar inte ställning i just den här frågan, men jag har själv varit med om liknande händelser som denne f.d anställde påstår sig ha gjort och jag har efter två år fortfarande mardrömmar. För 1 år sedan ungefär var jag mest bara en våt fläck på marken. I det läget är man inte den som står upp för sin sak precis.

Så visst finns det två sidor av myntet. ÅS kan vara hur oskyldig som helst och utsatt för elakt baktaleri. Men han kan också vara skyldig, och isånafall vill iaf inte jag ha varit den som pratade illa om anmälaren- det ger inte precis andra människor styrkan att själva anmäla missförhållanden de sett om man vet att man bara blir misstrodd och skitsnackad.

Men som sagt. Om just ÅS är skyldig eller inte tar jag inte ställning till alls- jag vet för lite om det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) Björn Goop blev ordentligt upprörd på Åke...
Svar
0
· Visningar
540
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) Åke Svanstedt har fått ett nytillskott i stallet...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) Fredrik Persson förlorade efter försöken...
Svar
0
· Visningar
517
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travronden) I måndagens lopp 5 på Färjestad startar Arabe Hanover med tränaren Tom Horpestad som kusk...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp