Bukefalos 28 år!

Gulligt kort

Glimfeather

Trådstartare
Hittade ett kort jag lät en fotograf ta på min bebis för lite mer än ett år sen, titta och njut!



2843.jpg
:love:
 
Sv: Gulligt kort

gud vad gullig!! X antal timmar måste läggas ner på att hålla pälsen i trimm va??
 
Sv: Gulligt kort

Hehe, nä, det är inte så farligt faktiskt fast pälsen är längre nu ;) det blri många duschar för honom däremot, annars tovar han ihop!

Zindy16: det är en bearded collie, på kortet var han väl 6 månader tror jag :)
 
Sv: Gulligt kort

Åhhh vad kul att fotografera :) Jag har lust lämna alla mina odjur hos en djurfotograf men jag tror hon skulle sluta fota efter det... haha 2 katter och 3 hund-huliganer på samma bild... hahahaha nervsammanbrott :P
 
Sv: Gulligt kort

själva fotograferingen kostade inget. men ville man köpa korten (fick provbilder först) så fick man betala lite. jag köpte tre och betalde väl 800 tror jag...
 
Sv: Gulligt kort

Åhhh sååå söt!!!!!! :love: Jättefin verkligen!!!!


Har själv en bearded collie hane fast han är grå o vit.
 
Sv: Gulligt kort

Sluta vet jag inte men vad jag såg så skulle hon flytta åt göteborgshållet. Är det du som skrämt bort henne med dina huliganer?

Alla i Götet kan ju glädja sig åt att de får en fantastisk hundfotograf till stan...
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Jobbar som skolfotograf och ska nu fota studenter. Klädkoden som fotograf är då hel och ren och gärna något uppklädd. Lite finare än...
Svar
11
· Visningar
915
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 024
Senast: Celinehenn
·
Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 792
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp