JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gummi näst snabbast i 250 pass
Bukefalos 30 år!
(Ridsport)
VM FÖR ISLANDSHÄSTAR: Efter två försök i 250 meter passlöp har Gudmundur Gummi Einarssson och Sproti frá Sjávarborg den näst snabbaste tiden.
Läs mer...
Moderator
R
Livets föränderlighet
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
Startad av Raderad medlem 147980
7 Jul 2024
Svar: 151
Visningar: 24 119
Dagbok
Dagens tre halleluja moments
Dagbok Det tog mig 5 år att återfå beviljad färdtjänst trots att jag hade haft det flera år efter hästolyckan. Jag återfick mitt körkort...
Startad av IngelaH
1 Dec 2022
Svar: 2
Visningar: 780
Dagbok
Lite gott o blandat...
Dagbok 28. juni....
Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Startad av IngelaH
4 Aug 2023
Svar: 5
Visningar: 1 327
Dagbok
Att klara sig själv
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Startad av cassiopeja
28 Apr 2023
Svar: 13
Visningar: 3 033
Dagbok
Kattbilder #10
Övr. Katt Det finns en grej som heter Zero Mouse och som installeras i kattluckan. Den släpper inte in katten om den har något i munnen.
Tyvärr...
Wille
Idag kl 20:53
Svar: 1 966
Visningar: 119 896
Katt
Hönstråden del III
Lantbruksdjur Och i vårt sista kläck har två av blommekycklingarna HÄTTA 😍 ytligt som tusan men så himla gulligt! Har kollat efter uppfödare som har...
Bluefish
Idag kl 20:40
Svar: 246
Visningar: 13 924
Djur