Marna

Trådstartare
Var kan man köpa gummikrokar (upphängningskrokar) att sätta i stallgången på boxväggar eller boxdörrar, att hänga grimmor o grimskaft på, sådana som alltså viker sig om hästen går emot. Köpt sådana för flera år sedan på någon tävlingsplats, fungerar utmärkt, håller nu på att bygga nytt stall och hittar inte sådana någonstans, någon som förstår vad jag menar? Tips? Tack.

Sv: Gummikrok

Marna skrev:
Var kan man köpa gummikrokar (upphängningskrokar) att sätta i stallgången på boxväggar eller boxdörrar, att hänga grimmor o grimskaft på, sådana som alltså viker sig om hästen går emot. Köpt sådana för flera år sedan på någon tävlingsplats, fungerar utmärkt, håller nu på att bygga nytt stall och hittar inte sådana någonstans, någon som förstår vad jag menar? Tips? Tack.

B****s har sådana krokar! Titta under rubrik "stallinredning" sen på hängare...
http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H :banana:

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 202
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 045
Senast: lilsan
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 673
Senast: Kajsalisa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 213
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025