Gunilla Carlson ny distansordförande

(Ridsport)
Ridsportförbundet utsåg på måndagen Gunilla Carlson till ny ordförande i Distanskommittén. Gunilla har erfarenhet av både nationell och internationell distansritt och har varit ledamot i kommittén de senaste två åren.

Läs mer...
 
Sv: Gunilla Carlson ny distansordförande

Det var ett väl bra val, tycker jag. Bara det inte blir någon intressekonflikt om GC ämnar rida 160 km och sedan ska hon ta ut ett framtida landslag? Men det är kanske någon av ledamöterna som kan ansvara för uttagningen tillsammans med landslagsveterinär och kapten? Vem är förresten landslagskapten?
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 744
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 137
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 247
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 694
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp