F

Fjomp

Kan du inte göra något åt alla påhopp i vissa inlägg? (från ungdom och äldre ungdom). Det är väldigt jobbigt med trådar där folk gör påhopp på varandra, väldigt tråkigt att läsa...
crazy.png
 
Senast ändrad av en moderator:
När du hittar opassande inlägg kan du meddela moderatorn för forumet och på så sätt få det bortplockat. Klicka bara på "Meddela moderator" under inlägget.
 
håller med..tycker inte heller att det är så speciellt roligt att läsa alla dessa påhopp
mad.png
 
Senast ändrad av en moderator:
Jag och moderatorerna hinner tyvärr inte läsa allt överallt.
Direkt när ni ser något som verkar misstänkt likt ett påhopp eller på annat sätt bör tas bort från forumet klickar ni på Meddela moderator. Sedan anger ni varför ni anser att inlägget skall tas bort.

Vi kollar sedan upp det så fort vi hinner och plockar bort det, flyttar det eller gör vad som behöver göras.
 
Att meddela moderator hjälper tyvärr inte! Det har bildats grupperingar där flera Modreatorer ingår, självklart har man som första åtgärd när nån passerat gränsen för mkt och systematiskt hoppar på, ljuger osv meddelat Mod, men då får man svar att det inte alls ärnåt konstigt... så funktionen med denna åtg är i det läget noll.

Man borde kunna skilja på sak och person, men tyvärr funkar inte det heller. Och inte är det bara ungdom o äldre ungdom som ägnar sej åt detta, inte om man ska gå på det födelse år som pers angett i profilen.

/Loriley
 
Om någon inte är nöjd med en eller flera moderatorer vill jag gärna veta detta.
Maila gärna mig om detta och ge exempel på vad som hänt, vad som skrivits, och på vilket sätt moderatorerna misskött sig.

Vi måste alla hjälpas åt för att skapa en så god stämning som möjligt här på forumet. Ibland när man diskuterar och är oense kan det självklart hända att man passerar linjen ibland, för vad som är lämpligt.
Är det grovt skall inlägget bort. Är man upprepat väldigt otrevlig bör man få tillsägelse att skärpa till sig.
Hjälper inte detta kan avstängning tillämpas.
 
Plats! :D

Om hon inte vill förklara sig här, men ändå har denna känsla får hon gärna maila mig.
Vill hon ta upp det personligen med dig är hon självklart välkommen att göra detta.
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
667
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Hur skulle ni hantera en ungdom som nyligen tillfälligt hoppat av skolan (hen tänker fortsätta till hösten på en annan typ av skola) och...
Svar
12
· Visningar
1 816
Senast: Pilot
·
Hemmet Inspirerad av en annan tråd och för att inte trådkapa blir jag lite nyfiken på vad folk har för intressanta och gärna positiva anekdoter...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 998
Senast: nejlica
·
Hur är klimatet hos er på eran ridklubb/i eran förening? Säger alla hej till alla? Hjälper man varandra? Har ni stallvärdar och/eller...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp