JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gustafs resultat och reflektion efter bruksprovet
Moderator
Hästnyheter
Nu är bruksprovets första fas klar. Gustaf summerar dagarna och erkänner att han inte riktigt vet hur det har gått. Det "tysta"...
Hästnyheter
"SWB fick omedelbart belöning i sin iver att stryka hingsthållarna medhårs. Samtidigt har det aldrig varit så tomt i hallen, men det...
Hästnyheter
”Om någon gång en häst demonstrerar sin överlägsna styrka och kraft så är det inte sällan en hingst” Ridsports Kim Lundin menar att...
Hästnyheter
Ridsports hoppkrönikor ser tillbaka på en era som nådde sitt slut när superstjärnan Casall sa farväl till banorna för precis två veckor...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Det är en hel soffgrupp på en stor soffa, fåtölj och sittpuff. Så lite av en utgift. Men har tänkt tanken att den kanske bara kan få...
Midsommarblomster
Alldeles nyss
Svar: 652
Visningar: 18 690
Allmänt
Göra i Borlänge?
Fritid Jag tänkte också lägga in om den men tänkte att man kanske inte äter mjukglass som gravid😁
zarmino
5 minuter sedan
Bygga om altan
Hemmet Vi har ju en liten trallhistoria idag.Tror det kommer bli det i framtiden med. Klassiskt gult tegelhus, så trall funkar tycker jag.
sthu
23 minuter sedan
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Lillan surar. Hon vill ligga i mitt knä och jag tycker att hon får ligga bredvid just nu (stor tatuering på ena låret, som är under...
Liten
36 minuter sedan
Svar: 1 168
Visningar: 61 761
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Finns minst lika många idioter på landet kan jag tyvärr meddela!
Det senaste här är jag på cykel med två hundar i springern på höger...
Pooh
40 minuter sedan
Svar: 1 344
Visningar: 82 089
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...
Pilot
52 minuter sedan
Svar: 1 955
Visningar: 188 813
Djur