Gymkhana material?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare *Natta*
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 2 593
N

*Natta*

Hej alla!

skulle vilja veta vart man kan få tag på gymkhana material (stolpar, muggar, tunnor m.m.) och vad det kostar

Ha det bra! Hej!!

Sv: Gymkhana material?

Jag var inne på www.gymkhana.nu och där kunde man maila och fråga om saker, varför inte maila dit och fråga, där måste dom ju veta!! :idea: :idea:

Lycka till

har gjort detta, men inget svar än tyvärr..

där finns en länk oxå för de som är intresserade av att tillverka/köpa material i Sverige. Tyvärr fungerar inte den länken... :(

Hej igen...
Jag mailade dit och fick svar på din fråga (och min) Du kan PM:a mig så kan du få hela svaret....

;)

Heisann!

Det nærmeste stedet du kan få kjøpt utstyr for Gymkhana er

www.baneutstyr.no.

Det ligger i Norge men de sender varer rimelig til Sverige og har nesten alt du trenger.

Ponytack

Är det nån som vet hur man får tag i Gymkhana saker billigt? :D

Man kan ju tillverka en hel del av sakerna helt själv om man ska ha dem till hemmabruk!

Man kan ju alltid fråga om man kan låna eller hyra från ngn ridklubb, dom behöver ju inte materialet nu på sommaren :D

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
930
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
715
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
501
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka