JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hoppning
Trådstartare
Trådstartare
Mirus
Startdatum
Startdatum
20 Jun 2009
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
899
Jag är ledsen om detta varit uppe nyss, jag sitter på ett riktigt långsamt internet och en sökningen skulle ta halva dagen.
Har ni några tips på bra gymnastikhoppnings övningar?
Sitter här med en stukad fot och längtar efter att få hoppa.
Sv: Gymnastikhoppning
Studs är för mig ialfafall den vanligaste gymnastikövningen
Sv: Gymnastikhoppning
Hm, bommar & låga hinder med olika avstånd, så du får öva på att korta & länga hästen är bra att göra
Annars är studs också jättebra!
Kropp & Själ
Hej!
Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader.
Jag fick första...
2
3
4
Övr. Barn
Vi har 2 barn.
Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Relationer
Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år.
Förhållandet är inte alls bra och de...
4
5
6
Hästvård
Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Du kan inte ta honom på prov?
Konstigt egentligen att det är så svårt att köpa häst nu.
Jag trodde i min naivitet att det var köparens...
ufot
9 minuter sedan
Födda -21
Avel Här är det också fyraårsfödelsedag idag 🥳
(vi väntar föl vilken dag som helst nu 😁)
cili
Idag kl 16:59
Svar: 895
Visningar: 111 211
Avel
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
Idag kl 16:10