H**ks Gaiters

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cantilda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 666
C

Cantilda

Ni som har dem. Vad tycker ni om dem? Själv tycker jag att de ger mer stöd och håller skänkeln stilla. Inte lika bra som stövlar men bättre än vanliga mjuka chaps.

Sv: H**ks Gaiters

mina gick i sönder i dragkedjan båda två. lämnade tillbaka dem och fick bytt dragkedjorna, men jag har inte ridit i dem sen dess (för kallt)

Köpte ett par, de gick sönder i dragkedjan så jag skickade tillbaka dem. Det var första och sista gången jag handlade på Hööks.

jag köpte såna när mina stövlar gick sönder på insidan och dom är helt hemska. dom går upp, gör ont, blir för stora, stela och klumpiga.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Utrustning Hjälp! Jag har drabbats av hälsporre, och behöver använda skor som ger ett bra stöd och dessutom ha en uppbyggd iläggssula. Igår...
Svar
9
· Visningar
923
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka