H**ks klippmaskin

skuggi

Trådstartare
Är det någon som har köpt den för typ 450:-? Har två isisar som klipps en gång/år och då bara underhalsen-bogen-undermagen... Håller den för det tro? Någon som provat?
 
jag har den ! altså du menar den för 4500 väl ?! ..annars måste det vara nån annan, skulle inet rekomendera att köpa nåt skit för 450 spänn :crazy:
 
Jag har den och tycker att den fungerar bra, Är givetvis inte lika effektiv som en stor, men då min häst inte klarar av de stora maskinerna har jag inget val. Har dock ett halvblod med rätt mkt päls.
 
Jo det finns en liten maskin som är sladdlös! Men det kan du enbart använda till små killningar så som öron och svår åtkommliga ställen! Den kostar 450kr!
 
Det är den för 450 spänn som jag klipper hela mitt halvblod med.. :smirk:
 
Hmm.. då borde den kanske klara en liten del av en islänning också kan man tycka... :crazy: kan vara värt å prova...
 
Ja, resultatet kan inte bli speciellt bra! har svårt att tro! Men du kan ju försöka att klippa en del av en islänning med den, men jag tror inte speciellt på det! :confused:
 
Jag har den maskinen! Jag rekommenderar den srtarkt! Jag kör den dock helst med sladden i, då orkar den mera och bättre. Jag har klippt min häst hela hästen utom rygg och rumpa, en annan i stallet har klippt sin MYCKET hårfagre ponnny helklippning med samma maskin och det blir hur bra som helst! Det är ingen dålig maskin för de pengarna! Tycker snarare att det är överpris på de stora...

Den håller hur bra som helst att klippa med! Rekommenderas! :banana:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag tror min klippmaskin är stulen, eller så har min totala förvirring slagit till. Snart står jag oavsett med en fullpälsad Haflinger...
Svar
18
· Visningar
895
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
437
Senast: Mia_R
·
Utrustning Min klippmaskin som är isch 4 år gammal, köpt från jula stendog mitt under en klippning av ponnyn. Sambon har kollat på den, men hittar...
Svar
5
· Visningar
534
Senast: Jeps
·
Utrustning Nu gav våran klippmaskin från Jula upp mitt under en klippning. Så därför måste en ny införskaffas. Har ni tips på någon bra modell...
Svar
14
· Visningar
952
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp