H**ks Maxam ponnysadel samt andra syntetsadlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jennyliljeberg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 820
J

jennyliljeberg

Vill höra så många åsikter som möjligt om den, innan jag ev köper den åt vår ponny. Eller finns det andra syntetsadlar i prisklassen 2-3000 kr?

Horse Saver har också syntetsadlar i ponnystorlekar. En ny sådan kostar dryga 2000 kr och finns hos återförsäljare för Källquists.

Själv är jag ingen älskare av syntetsadlar, så jag skulle hellre köpa en i läder...

Jag har haft en sån hemma på prov. Och sadeln i sig är det inget fel på, jag tycker att den är helt ok men den har väldigt korta kåpor tyvärr, dom är inte längre än ponnyputornas kåpor så det beror på vem som ska rida i sadeln om den kommer att passa. Jag skulle byta från en ponnyputa till sadel men det gick inte efter som min 7 åring har för långa ben för den sadeln. Så det blev en billig lädersadel x-wid till shettisen det fanns inte så mycket annat att köpa tyvärr.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 218
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 457
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 562
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka