H**ks reflexjacka

Sv: H**ks reflexjacka

Tyvärr kan jag inte göra så då jag behöver jackan när jag cyklar upp till stallet på morgonen och på kvällen....

Men då har du ju ännu mer användning av den!! Jättebra!!:D Så gör barnen i stallet med, antagligen på beordran av föräldrarna!!;) :D

Kan ju tillägga att i mitt stall är det jag och barnen som har reflexjackor....;) De andra har inte insett det geniala i dem!!

Jag har den, och jag är jättenöjd med den. Det enda felet är att den är för kort i ärmarna. Hade jag tagit en större storlek hade den varit alldeles för stor annars. Men bortsett från det så är det en jättebra jacka. Den är ju inte särskilt dyr heller..

Om man inte ä "märkesfreak":angel: ,så kan jag tipsa om en alldeles utmärkt reflexjacka(med fleecefoder som är avtagbart,kan användas som egen jacka,avtagbara armar,huva)som säljs på Jula för 249:-:) .
Duger alldeles utmärkt till mig iallafall,nästan halva priset:rofl: mot Hööks som ska va så billig:angel:

Om man inte ä "märkesfreak":angel: ,så kan jag tipsa om en alldeles utmärkt reflexjacka(med fleecefoder som är avtagbart,kan användas som egen jacka,avtagbara armar,huva)som säljs på Jula för 249:-:) .
Duger alldeles utmärkt till mig iallafall,nästan halva priset:rofl: mot Hööks som ska va så billig:angel:
Den köpte jag:mad:
Skulle reklamerat den dirkekt men orkade in´te då affären ligger så långt borta.
Flärpen på dragkedjan är trasig, hällorna man sätter fast fleecefodret i är trasiga. Dessutom så gillar jag inte modellen, den åker upp så mycket med den hårda resåren.
Jackan är knappt använd.....

:( du måste haft otur med din jacka...Min har jag haft i flera veckor nu o använt ganska intensivt....speciellt fleecefoderjackan enbart:love: mysig o varm!!!
Visst resåren ä lite hård och spänd men det kan jag ta:angel: med de priset på jackan,märkte det redan i affärn,men priset avgjorde köpet åt mig:smirk:
Hoppas du kan reklamera den så du kan använda pengarna till nåt bra istället åt dig!!!kanske går o skicka den me post :confused: om det ä långt o åka
i min fattiga värld där de mesta pengarna går till mina tottars:love: mat o välbefinnande är allt billigt o bra välkommet:banana:

KL

Nu har jag köpt en!! Jag hade sån tur att mamma skulle hälsa på och sen ha ett ärende ner till sundsvall så jag åkte med och provade!! Skulle inte åka 15 mil annars för att bara prova jacka.

Jag älskar den!Superkön ju ochtur att jag inte beställde för large var ju för stort, medium skönt och bra.

Jätte nöjd, enligt mig mycket skönare än jacsons jacka som var den jag hade tidigare men som var så trång i halsen.

Tack tack för alla åsikter!!!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar... 2
Svar
24
· Visningar
2 771
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 147
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare... 2
Svar
33
· Visningar
12 171
Hemmet Hej. Håller för fullt på och planerar för renovering av mitt badrum i min bostadsrätt och är i valet och kvalet om jag ska lägga in... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 343
Senast: Stekspaden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka