h**ks ridbyxor...

Har inga egna ridbyxor i från Hööks. Visserligen är det inte
så mkt pengar det handlar om, men man lär nog ändå tjäna om
man plussar på några hundralappar och lyckas få ett par hålbara ridbyxor i stället..

De kommentarerna jag hört vad beträffar Hööks produkter, och inte minst ridbyxorna är inte så värst positiva.


Trist tycker jag, tycker deras gula ridbyxor var snygga i färgen (dock ej en så praktisk färg) och till en relativ summa, men jag vågar inte chansa..


Ett annat alternativ till Hööks ridbyxor är t.ex. Roping Country Wears ridbyxor. Finns t.ex. på Eriks hästsport och
även på Lillhästen i Stav tror jag. Har ett par sådana, har
haft dem sedan i somras. Gick väl på ca 300:- för ett par
tygskodda. Nackdelen var att de tappade färgen efter ett tag, men annars är de fortfarande hela. Finns även helskodda ridbyxor att få tag i av samma märke.


Själv funderar jag nog dock på att inhandla mig ett par Jacson ridbyxor i från Lillhästen då det blir dax. :) Vet
inte så mkt om just ridbyxorna, men erfarenheten av deras
hästsportprodukter är från min sida, positiv i jämförelse
till priset på produkterna. Så det är bara att hoppas
ja vill själv ha ett par cremefärgade helskodda.. :smirk:

Ej en så praktisk färg måhända, men så snygg.. :smirk: :d
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
733
Senast: Fetaost
·
Utrustning Hej! Jag är på jakt efter säkerhetsvästar till mina barn, och har letat igenom gamla trådar på ämnet men förstått av dessa att utbudet...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Kristall10
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 463
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin Pga annan tråd här i forumet började jag åter igen fundera på det här med olika material i kläder. Hur ska man tänka egentligen och hur...
2
Svar
20
· Visningar
1 439

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Omplacera problemhund?
  • Shop to you drop, del 4

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp