H**ks themoridbyxor

Zolimita

Trådstartare
Är det någon som har dem och vad tycker ni om dem.Vilken grenlängd är det i strl M? Har tidigare haft B*rjes thermoridbyxor men tyckte de var vida och korta i benen.Funderar på sådana eller Equipage...

Sv: H**ks themoridbyxor

Jag har dom i strl M. Vet inte hur lång greninnerlängden är, de är i stallet så jag kan inte mäta nu heller. För mig är de lite för långa men åker inte över foten när jag har kängor. Jag är å andra sidan bara 150 cm lång. :D Lagom vida är dom.

Kollade hööks måttabell stod inget om grenlängden men jag måste nog ha S isåfall,motsvarar 38-40.Jag är ca 170 lång så det låter som att S kanske blir för korta :(

Jag kan ju tyvärr meddela att de höll i ungefär en halvtimme... Som resten av sakerna därifrån, skämt åsido men jag skulle väl inte tipsa om dem iallafall.

Lycka till iallafall!

"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: malumbub
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 758
Senast: ildiko
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 072
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka