Hackamoore

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Xenox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 845
Sv: Hackamoore

Jadu, det är väl allmänt känt att det finns både bra och superdålig kvalitet inom hästsportsutrustning... Man få tänka till lite ibland, tex, så är ju det diskuterade hackamoret den billigaste varianten... Antar att det är därför det finns efterfrågan...

vet inte dom fixar iordning honom innan jag jag hinner säga ett ord om de vet när jag ska rida och de är där.
Jag har sagt till dom att det är inga problem att fixa iordning hästen själv men dom fixar det ändå, jag får rida den varje dag om jag vill och det är tal om att han ska hem till mig nu, vi måste bara bygga ett par boxar till först hemma, så vi har plats.
Tror de verkligen vill att jag ska rida, då de gör allt, hämtar mig tom hemma o kör mig till stället där ponnyn står och så rider jag o blir sen hemkörd. (det går inte så många bussar hem till mig). Jag har två egna (stor)hästar som ska tas om hand varje dag också + skola.
Kort sagt jag får en kanonponny att rida och tävla mitt sista ponnyår utan några utgifter alls, de betalar allt utan undantag, bara för deras dotter inte är tillräkligt stor än och de vill ha en duktig ryttare på som kan utbilda den under tiden.

Jo, men som säljare tycker jag man har ansvar över att proukten man säljer är säker. Om du själv inte vill rida i det, varför säljer du det då till någon anna, som kommer få mårka samma sak? Likabra att slänga möget ju? :confused:

Tigertofflan skrev:
Jo, men som säljare tycker jag man har ansvar över att proukten man säljer är säker. Om du själv inte vill rida i det, varför säljer du det då till någon anna, som kommer få mårka samma sak? Likabra att slänga möget ju? :confused:

Ja för att personen verkligen ville ha det, så hon fick det för en 20:a. Och jag sa till henne att jag skulle slänga det och varför. Så det är hon fullt medveten om!

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 664
Senast: Ajda
·
Hästhantering Jag velade länge och väl om jag skulle posta tråden här, eller om den egentligen hör hemma under ridning, och moderator får gärna flytta...
Svar
14
· Visningar
2 111
Senast: Kiwifrukt
·
Körning Jag har ett shettissto på 8 år vi har haft sedan hon var 1. Hon rids av mina barn och vi har kört in henne. Jag har tömkört henne en del...
Svar
11
· Visningar
2 359
Senast: Mezcal
·
Hästmänniskan Ja, nu antar jag att det är min tur att göra en "stallbytar"- tråd Jag, en kompis samt en kompis till henne var och tittade på ett... 2
Svar
25
· Visningar
2 705
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?