Hackamore i mässing?

Sv: Hackamore i mässing?

Jag köpte mitt i vår lokala riktig-ridsportbutik för något år sen, så kolla med dom butikerna

Sånt vill jag med ha. Vart hittade du det?

Fast nu kom jag på att jag ju inte rider med hack längre. Eller rider nått alls just nu :p

jag är också nyfiken på vart man kan hitta ett svart med silverfärgade skänklar

Säger som Sorbe, överallt! Jag har ett, kommer inte ihåg märket för tillfället.

Hö hö. Nja.. Överallt i stockholm kanske men inte här uppe. ;) Men då är det ju bra att det finns internet butiker.

Överallt där nere ja men här har jag då inte sett något :angel: är ute efter ett liknande som finns i H*ks, ponnyhacket. Fast med svart rem då... tränset måste matcha hacket för annars ser det inte klokt ut men då matchar ju inte tränset den svarta sadeln :eek: så får det verkligen inte gå till!

sånt

Det finns ingen som vet mer exakt vart man kan hitta ett i mässing?

Lillhästen i stav hade inte.

Trist att du inte bor i närheten av jönköping. Charlies häst o hund säljer sådana. Och har de inte inne så beställer de från Frankrike. Jag har köpt ett brunt med mässing därifrån.

Nej, det tror jag inte... De är ju inget postorderföretag utan helt enkelt en butik. Men du kan ju alltid ringa o fråga det är klart...
036-711914

Nej min butik finns inte på nätet, men det borde ju finnas lite överallt tycker jag, när t.o.m dom har det! Mitt ser ut exakt som sorbes bild

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har funderat lite på detta med hackamore. Det fungerar ju genom att det dras åt runt hästens huvud när man drar i tyglarna. Hur...
Svar
18
· Visningar
1 613
Senast: Badger
·
R
Utrustning Vilka bett lösa träns tycker ni är bäst och varför? Alltså inte märken och då utan tillexempel hackamore eller side pull eller så! Om...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 911
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka