fia0

Trådstartare
Jag har köpt ett hackamore som jag tänkt testa, bara det att när jag skulle sätta på det insåg jag att jag aldrig egentligen tänkt på hur det sitter. Det kändes helt konstigt..... Skänklarna gick ner hela vägen till munnen. Om jag kortade sidstyckena så hamnade remmen över nosen alldeles för högt upp så nu är jag helt konfunderad... :confused: Vill så gärna testa.

Är det någon som har en bild på hur hackamoret ska sitta?!

Sv: hackamore

Har ingen bild, men du ska få 2 fingrar mellan "ganachslutet" och övre delen på järnet på sidan.alltså ca 2 cm nerför kindbenet.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 491
Senast: Edla
·
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 689
Senast: MimmiNO
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 825
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur