Häftigt!!!

M

Matiz

Idag gjorde jag en kul grej. Har ju haft en del problem med min dator till och från. Nu är det så att jag sen innan känner en i Holland. Han kopplade upp sig mot min dator och jag kunde följa allt han gjorde. Det var lite läskigt i början då han kontrollerade muspekaren som for över skärmen. Men samtidigt intressant... Jag tror dessutom att jag tom lärde mig nåt...


:D
 
Sv: Häftigt!!!

Neeee....tyvärr behöver en cd från compaq... Pratade med microsoft o de kan bara hjälpa till om jag köpt ett windowsprogram löst ... Vilket jag inte gjorde då det var installerat då jag köpte datorn.
 
Sv: Häftigt!!!

Du har inte ens fått med "Recovery" CDn från Compaq??

Är det fortfarande samma strul som du hade innan?

Vad är det för fjärrstyrning du kör? jag kanske kan hjälpa dig.
 
Sv: Häftigt!!!

Jag kan inte uppdatera med SP2. Den säger invalid registrationkey. Alla CD skivor är borta i flytten.

Fjärrstyrningsprogrammet heter Im In Touch...
 
Sv: Häftigt!!!

hmmm...ska se om jag hittar en lösning på det.
 
Sv: Häftigt!!!

Kan du inte gå in på windows sida och ladda ner de därifrån? De fungerade för mig på tredje försöket iaf :smirk:
 
Sv: Häftigt!!!

Har provat....funkar inte :(

Min dator gör mig galen snart... Dessutom har den blivit långsam oxå....grrrr
 
Sv: Häftigt!!!

MercedesBenz skrev:
Idag gjorde jag en kul grej. Har ju haft en del problem med min dator till och från. Nu är det så att jag sen innan känner en i Holland. Han kopplade upp sig mot min dator och jag kunde följa allt han gjorde. Det var lite läskigt i början då han kontrollerade muspekaren som for över skärmen. Men samtidigt intressant... Jag tror dessutom att jag tom lärde mig nåt...


:D

hm ja såt e lite häftigt i början men akta dig vilka du tillåter att kontrolera datorn. och sitt alltid framför skärmen och kolla vad han / hon gör så att de inte hittar på någe fuffelns :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 508
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 160
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 201

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp