Häst m hög manke!!

B

**BORTTAGEN**

Hej! Min väns häst har en väldigt hög manke, jag har sett ngn gång en sadelunderlägg som var upphöjt eller speciellt för hästar m hög manke. Ngn som vet vad det heter, o var man kan få tag på en sådan. Jag har kollat runt på många sider ute på Internet men inte lyckats hitta ngn sådan som jag menar. Hjälp mej! så jag kan fixa fram en sådan, som jag kan använda när jag rider hennes häst.
Mvh K
 
Har sett att TL Trico har en pad för hästar med hög manke. Har man inte råd att byta sadel kan det väl vara en idé att pröva. Adress: www.tltrico.com
 

Liknande trådar

Övr. Hund När jag är inne på kontoret är mina tre hundar i en hundgård - en utomhusyta (delar av den under tak och delar helt öppet) som är...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: __sofia__
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 563
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 423
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 331
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Orolig
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp