Bukefalos 28 år!

Häst och kusk i otäck olycka

Sv: Häst och kusk i otäck olycka

en miss från reportern?? han drog tussarna under uppvärmningen???? brukar en del göra de ?? jag ahr då aldrig vare med om det..

tur att de gick bra iaf... läskigt var de iaf..
 
Sv: Häst och kusk i otäck olycka

en miss från reportern?? han drog tussarna under uppvärmningen???? brukar en del göra de ?? jag ahr då aldrig vare med om det..

tur att de gick bra iaf... läskigt var de iaf..


Instämmer.. jag har då aldrig varit med om det häller..:confused:
tur att det gick bra för kusk och hästen
 
Sv: Häst och kusk i otäck olycka

Jo då det förekommer, att man vill testa hur hästen reagerar tex om det är första gången osv. eller att man vill väcka upp hästen. Alla har vi våra knep ;)
 
Sv: Häst och kusk i otäck olycka

mmm tänkte att de ev kunde va så.. hade inte sett de nån gångn bara... sen är de väl inte omöjligt att en reporter skriver fel... ......
 
Sv: Häst och kusk i otäck olycka

Tyvärr måste hästen avlivas pga en ordentlig hovbensfraktur den drog på sig i kollisionen med lastbilen :(
 
Sv: Häst och kusk i otäck olycka

usch... :cry: jag som treodde att e hade gått bra.. aldrig roligt när hästar måste tas bort..
 

Liknande trådar

Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 213
Senast: AbCdE
·
Ridning Hej! Jag behöver råd! Min kompis köpte sin första häst för ett par månader sen, har innan dess ridit hästen hela året utan några som...
2
Svar
20
· Visningar
2 773
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 491
  • Artikel
Hästnyheter Under måndagsförmiddagen skedde en otäck olycka på Kalmartravet Det var i det nionde loppet som olyckan var framme. Flera kuskar for i...
Svar
0
· Visningar
649
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp